Aktuality
Dne 25.01. 2013 Michal Fousek se po šesti letech vrací do našeho týmu. Během této doby posbíral velké množství zkušeností ze všech možných velkých závodů. Věříme, že Michalovi pomůžeme k rychlé aklimatizaci ve třídě Rotax s podvozkem MS-Kart. Jsme přesvědčeni, že společně dokážeme posunout doladění techniky na nejvyšší možnou úroveň a tím pomoci i všem jezdcům Doss Kartu. Nedalo mi to a položil jsem Michalovi pár otázek ohledně jeho kariéry. Michale jel jsi s námi sezóny 2005 a 2006 pamatuješ si vůbec něco z této doby?Ano pamatuji. Jelikož sezóna 2005 byla moje první s velkou motokárou, tak si vzpomínám hned na první testování ve Vysokém Mýtě. Byl jsem z toho trochu vyjukaný, ale i přes to jsem si to moc užíval a co si pamatuji, tak testování bylo v celku úspěšné. Dále si pamatuji pouze střípky, ale nikdy nezapomenu jak jsme poprvé jeli na mezinárodní závod do francouzského Brignoles. Pokud jsem mluvil o jakési vyjukanosti z prvního testování, tak tady mě to zasáhlo snad ještě více. Už jenom naučit se trať pro mě byl velký oříšek, ale všechno i s Vaší pomocí se dalo dohromady. Nebyl z toho žádný velký výsledek, ale zkušenosti z toho pro mě byly veliké. Následující sezónu si pamatuji v duchu učení se na mezinárodní scéně. Například problémy s fyzičkou na nagumované trati. Věřte tomu, že jsem kolikrát neujel ani 10 minut tréninku. Myslím si, ale že mě to naučilo a odměnou byl vyhraný poslední závod ve Vysokém Mýtě při Mistrovství České Republiky a celkové 3. Místo.Co následovalo dál ve tvé kariéře?Dále následovaly především velké závody v Evropě. Nejprve s týmem KVS Racing a později jsem se dostal do továrního týmu Maranello Racing Team. Kde jsem odjel 2 sezóny. V Česku jsem se moc neobjevoval jen v roce 2009 kdy jsem jel půlku sezóny v Rotaxech. Od roku 2010 jsem začal nastupovat s Birelem a to též v továrnim týmu Birel Motorsport. Bohužel v půlce sezóny 2011 jsem musel přestat závodit.Po téměř dvouleté pauze Ti jako závodníkovi určitě musel ten adrenalin chybět?Ano, samozřejmě mi chyběl. Protože závodění mám v krvi a bez něj to nejsem já. Naštěstí od roku 2012 jsem mohl jezdit na závody alespoň jako doprovod a mechanik mé přítelkyně Barborky. Takže jsem se opět cítil zainteresován a byl jsem tam kde jsem nejraději a to na závodní dráze.Co očekáváš od naší vzájemné spolupráce a jaké konkrétní cíle si dáváš?Očekávám vzájemnou kvalitní spolupráci, která nás společně vynese na příčky nejvyšší.Michalovi děkujeme a přejeme úspěšnou sezónu.Podrobné informace najdete zde